Starbucks dă startul sezonului de sărbători

 



 

Crăciunul a ajuns la Starbucks! Atmosfera magică a iernii se simte deja în toate cafenelele, unde clienții sunt așteptați să se bucure de băuturi care încălzesc sufletul, trezesc nostalgia și aduc motive de bucurie. Meniul de sărbători reunește băuturile favorite, dar și creații noi și o colecție de produse sustenabile, perfecte pentru sezonul cadourilor.

 

Vedeta sezonului: Mocha Mousse Latte

Noutatea acestui an este Mocha Mousse Latte- o creație luxuriantă, gândită pentru cele mai speciale momente ale iernii. Espresso intens, sos cu aromă de praline, frișcă fină cu notă intensă de ciocolată și un praf delicat de cacao. O băutură catifelată, creată pentru clipele în care îți iei timp să savurezi magia sărbătorilor pe îndelete.

 

Întoarcerea clasicelor preferate

Sărbătorile nu ar fi complete fără aromele care au devenit tradiții iubite. Revine Toffee Nut Latte, cu combinația sa irezistibilă de espresso, lapte încălzit și aromă de nuci caramelizate, completată cu frișcă și topping crocant.

Alături de el, Gingerbread Latte aduce înapoi parfumul nostalgic al condimentelor de turtă dulce, acoperit cu frișcă și presărat cu scorțișoară.

Pentru iubitorii de ciocolată, Fudge Brownie Hot Chocolate oferă o escapadă decadentă cu sos intens de brownie, frișcă și bucăți crocante de biscuiți.

Iar pentru cei care preferă o opțiune fructată și reconfortantă, Winter Apple Spice Infusion combină parfumul merelor coapte și al scorțișoarei într-o băutură aromată și liniștitoare.

 

O notă festivă de matcha

Anul acesta, Starbucks aduce o interpretare vibrantă a aromelor de sezon, cu variante pe bază de matcha: Gingerbread Matcha Latte și Toffee Nut Matcha Latte, disponibile calde sau reci. Matcha se îmbină cu dulceața sărbătorilor, pentru o experiență proaspătă și surprinzătoare, ideală pentru cei care îndrăznesc să exploreze noi arome.

 

Mai multe motive de sărbătoare

Starbucks îi invită pe clienți să descopere colecția specială de accesorii de iarnă: tumblere, căni și pahare cu design festiv, ideale pentru cadouri sau pentru a completa atmosfera sărbătorilor acasă.

Sustenabilitatea rămâne în centrul experienței Starbucks, odată cu revenirea paharelor reutilizabile roșii, disponibile pentru băuturi calde sau reci. Clienții care aleg să își aducă propriul recipient reutilizabil beneficiază, ca de obicei, de o reducere de 2 lei la băutura preferată- pentru o iarnă mai responsabilă, fără să renunți la magia din ceașcă.

Pentru pasionații de cafea, se întorc Starbucks® Christmas Blend și Starbucks® Christmas Blonde Roast, gata să umple casele cu aromele bogate ale sezonului. Iar cei care își personalizează băuturile se vor bucura de revenirea siropurilor festive Toffee Nut și Gingerbread, perfecte pentru a transforma orice băutură într-un moment de sărbătoare.

 

Bucură-te de sărbători în stilul Starbucks

"În acest sezon, ne dorim să oferim clienților noștri o experiență cu adevărat specială — de la noul Mocha Mousse Latte la reinterpretările festive pe bază de matcha, fiecare băutură este creată pentru a aduce bucurie și inspirație", a declarat reprezentantul Starbucks. "Suntem încântați să îi însoțim pe clienți în ritualurile lor de iarnă, cu fiecare cană, cadou și moment împărtășit."

Fie că alegi o pauză cu un Mocha Mousse Latte, o variantă festivă cu matcha sau un cadou din colecția sezonieră, la Starbucks te așteaptă o lume plină de magie și savoare. Bucură-te de sărbători cu fiecare vizită la Starbucks.

 

Despre AmRest Group

AmRest Group este un operator european de top în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. Compania deține, de asemenea, mai multe branduri virtuale. Mai multe informații sunt disponibile pe: www.amrest.eu/en.

 

Despre Starbucks®

Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să achiziționeze și să prăjească în mod etic cafea arabica de cea mai bună calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de locații la nivel global, Starbucks® este liderul mondial în cafeaua de specialitate. Prin angajamentul constant față de excelență și valorile sale, oferim clienților noștri o experiență Starbucks® unică, cu fiecare ceașcă de cafea. Mai multe informații sunt disponibile în cafenele sau online la: https://stories.starbucks.com și www.Starbucks.com.

Comentarii