Campania Holiday 2025 reimagineaza stilul festiv impreuna cu ambasadoarea globala a brandului JISOO intr-o colectie de momente colorate, perfecte pentru a fi oferite cadou, si o abordare a garderobei moderne pentru vreme rece.
Tommy Hilfiger prezinta campania „A Hilfiger Holiday” („O sarbatoare Hilfiger”) ce o include pe actrita, cantareata si figura globala a stilului, JISOO, pentru a celebra cea mai asteptata si minunata perioada a anului.
Bazandu-se pe o traditie de a da o noua interpretare traditiilor, campania surprinde sezonul sarbatorilor in plina desfasurare. Este vorba despre aterizari in zapada, catelusi infasurati in panglici si oaspeti surpriza care trag un scaun. JISOO intra in campanie purtand tinute sofisticate cu tematica de iarna, creand stiluri confortabile, feminine si discret increzatoare, completate de stralucirea sarbatorilor si calitatea unei vedete mondiale. Rezultatul consta in sarbatorile in cea mai plina forma a lor – calde, elegante si intotdeauna intr-o nota vesela cu acel Tommy twist.
„Sarbatorile in familia Hilfiger erau pline de agitatia si entuziasmul a noua copii, multi oaspeti si jocuri fara sfarsit”, a spus Tommy Hilfiger. „Aceasta campanie surprinde acelasi sentiment. Este vorba despre a sarbatori din suflet si a-ti aduce propriul stil si personalitate in fiecare moment. Si nu ar fi sarbatori fara vizita unui membru foarte iubit al familiei Tommy — JISOO aduce energia iconica a culturii pop in acest moment, cu o stralucire festiva.”
Colectia Holiday 2025 TOMMY HILFIGER reimagineaza clasicele din patrimoniul american, adaugand elemente noi si neasteptate tinutelor traditionale de sfarsit de an. Texturile luxoase pun in valoare tricourile rugby, jachetele varsity si pantalonii chino plisati, in timp ce paltoanele din lana bogata, tricotajele cu model houndstooth si ansamblurile din tweed aduc un plus de eleganta stilului prep. Emblema Tommy devine un simbol al sezonului pe pulovere, caciuli si esarfe, in timp ce „Tommy’s Cable Knit Shop” ofera o lista de dorinte sub forma unor tricotaje gata de oferit cadou in culori precum purpuriu, mustar, smarald, dar si emblematicele culori rosu, alb si albastru. Piesele pentru ocazii speciale echilibreaza eleganta atemporala cu stralucirea noua, de la jachete de smoking din catifea si fuste midi plisate la jachete pentru femei cu nasturi aurii si accesorii cu paiete. Reimaginand piesele preferate ale stilului preppy, colectia aduce un suflu nou cadourilor, tinutelor elegante si tuturor celorlalte momente vestimentare ale sezonului.
In spiritul autentic Tommy, campania Holiday 2025 va prinde viata prin activari dinamice in orase cheie din intreaga lume. Fiecare dintre acestea incepe cu un sunet surprinzator al soneriei – o aluzie jucausa la oaspetii neasteptati si la placerea de a aparea pe neasteptate. De la experiente personalizate ale brandului la colaborari creative, promotii si evenimente inspirate de sezon, „A Hilfiger Holiday” invita pe toata lumea sa se bucure de interpretarea Tommy a culturii prep cu minuni festive.
Colectia Holiday 2025 TOMMY HILFIGER va fi disponibila pe ro.tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER din Romania in Bucuresti Mall - Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
LINK catre imagini
###
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Infiintat initial in New York City si impregnat de spiritul american, brandul se defineste prin ADN-ul sau rosu, alb si albastru, inradacinat in expresii vibrante, increzatoare si curajoase. Colectiile brandului celebreaza „Prep made Modern”, combinand clasicul atemporal cu o nota fresh. Tommy Hilfiger ofera calitate si valoare premium consumatorilor din intreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii si produse, inclusiv imbracaminte sport pentru barbati, femei si copii, denim, accesorii, incaltaminte si parfumuri.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024, cu o distributie larga in intreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referinta: tommy.com. Conectati-va cu TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube si LinkedIn.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Comentarii
Trimiteți un comentariu