Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentand cele mai noi modele de denim

 


 

 

Calvin Klein lanseaza cea mai noua campanie pentru denim, avandu-l ca protagonist pe ambasadorul brandului Jung Kook, membru al celebrei trupe BTS, reinnoind parteneriatul sau cu brandul prin stiluri indraznete si de impact.

 

Bazata pe miscare si performanta, campania – fotografiata de renumitul fotograf Mert Alas – arata prezenta impunatoare a lui Jung Kook pe scena si transmite energia care l-a transformat intr-un simbol global. Conceputa pentru a sarbatori intensitatea reinnoita a parteneriatului sau cu brandul, campania il prezinta pe Jung Kook printr-o noua lentila care surprinde puterea sa de star.

 

Pe fundalul melancolic al orasului New York si pe coloana sonora a piesei „Block Rockin’ Beats” a formatiei The Chemical Brothers, videoclipul il urmareste pe Jung Kook in timp ce cucereste orasul cu incredere. Ancorata in denimul caracteristic Calvin Klein si in articolele de baza ale sezonului, inclusiv tinute elegante din denim si o jacheta de piele cu guler din blana de oaie, campania surprinde stilul urban cool cu o nota sofisticata – atribute pe care atat Jung Kook, cat si Calvin Klein le intruchipeaza.

 

„Stiu ca fanii mei au asteptat cu nerabdare aceasta revenire si ma bucur foarte mult sa port din nou denimul iconic al brandului. Energia de pe platourile Calvin Klein este intotdeauna incredibila, iar aceasta sedinta foto nu a facut exceptie – abia astept sa vad campania lansata in lume”, a declarat Jung Kook.

 

Cea mai recenta colectie de denim Calvin Klein transmite un stil cool si lejer, cu o nota specifica anilor '90. Emblema CK reinterpreteaza monograma caracteristica a brandului intr-un model imprimat pe toata suprafata, care confera o energie grafica blugilor si jachetelor trucker. Blugii Darted Carpenter Jean au o silueta inspirata de stilul utilitar, cu cusaturi contrastante, creand un look indraznet din denim dublu atunci cand sunt asortati cu jacheta Darted Workwear Jacket. Un stil remarcabil pentru acest sezon, blugii Barrel Jean au talie joasa, croiala lejera si picior conic, putand fi asortati cu jacheta 90s Trucker Jacket din  si tricoul Matchbox Tee pentru un look casual, dar coerent. Iconicii blugi 90s Straight Jean sunt reinterpretati prin finsaje premium, inclusiv variante vintage si nuante inchise, concepute pentru un stil versatil.

 

Campania s-a lansat pe 28 octombrie 2025, iar continutul poate fi vazut pe canalele social media @calvinklein. Noile modele de denim Calvin Klein sunt acum disponibile in magazinele Calvin Klein din Bucuresti Mall Vitan, Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanta si Promenda Craiova.

 

Campaign Credits:   

Regizata si fotografiata de Mert Alas 

   

Editorial Credits:   

Calvin Klein   

   

Social: @calvinklein   

 

Despre Calvin Klein:  

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre branduri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024. Calvin Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator in domeniul platformelor digitale emergente si al campaniilor de marketing moderne.

Despre SARKK:
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori
.                 

 

 

 

 

 

 

Comentarii