Eleganță autentică pentru sezonul rece: Enzo Bertini lansează noile colecții toamnă-iarnă 2025, în prezența vedetelor și a influencerilor

 

 


 Stil, confort și “affordable luxury” – pilonii noii selecții de branduri internaționale

 

Enzo Bertini dezvăluie noile colecții toamnă-iarnă 2025, o celebrare a designului contemporan, a calității premium și a versatilității stilistice. Selecția de produse reflectă angajamentul brandului față de criterii esențiale precum confortul, estetica rafinată, durabilitatea și recognoscibilitatea.

 

Lansare exclusivă cu influenceri și celebrități

Colecția a fost prezentată în cadrul unui eveniment exclusiv organizat în magazinul Enzo Bertini din Promenada Mall, București, unde invitații au avut ocazia să descopere în premieră piesele sezonului. Printre cei prezenți s-au numărat personalități din lumea media și digitală, precum Diana Dumitrescu, Iuliana Pepene, Diana Bart, Cezara Munteanu, Mircea Eremia, Simona Țăranu, precum și influenceri cunoscuți: Alina Tanasă, Manuela Lupașcu și Fabian Soare. Atmosfera a reflectat perfect valorile Enzo Bertini – rafinament, autenticitate și inspirație stilistică.

 

Branduri internaționale și tendințe actuale în colecțiile Enzo Bertini

Sub semnătura unor mărci de renume precum PREMIATA, UGG, CALVIN KLEIN, HOKA, NEW BALANCE, MERRELL, JOHN RICHMOND, GUESS, KARL LAGERFELD, GANT, VALENTINO, STEVE MADDEN, TOMMY HILFIGER și, desigur, ENZO BERTINI, colecțiile reușesc să integreze cu succes cele mai recente tendințe în materie de design. Fiecare piesă este atent construită, cu o grijă meticuloasă pentru detalii, materiale și finisaje.

Miruna Dumitrescu: „Affordable luxury este criteriul care ne definește selecția”

„Un criteriu important după care ne ghidăm atunci când facem selecția brandurilor este conceptul de ‘affordable luxury’. Ca urmare, ne dorim ca cei care pășesc în universul Enzo Bertini să se poată bucura nu doar de produse extrem de atractive, confortabile, de noutăți în materie de design, dar, în același timp, și de prețuri accesibile”, declară Miruna Dumitrescu, Marketing Manager Enzo Bertini.

 

Rețeaua Enzo Bertini – parte din universul Benvenuti

Magazinele Enzo Bertini sunt parte a companiei Benvenuti, un reper în retailul de fashion din România. În prezent, rețeaua cuprinde 9 magazine Enzo Bertini, amplasate în cele mai importante centre comerciale din București, Cluj, Brașov, Craiova, Iași și Oradea. Primul magazin Enzo Bertini a fost inaugurat în anul 2008, în Băneasa Shopping City, marcând începutul unei povești de succes în retailul premium.

 

Stiluri autentice pentru fiecare personalitate

Noua colecție Enzo Bertini propune un univers stilistic versatil, adaptabil unor preferințe diverse – de la urban chic la casual sofisticat, de la sport fashion la eleganță minimalistă. Produsele sunt gândite pentru a însoți clienții în fiecare moment al sezonului rece, cu o abordare fun, reală și autentică.

 

Disponibilitate și experiență de shopping

Colecțiile sunt disponibile în magazinele Enzo Bertini din întreaga țară, precum și online, pe enzobertini.ro, oferind o experiență de shopping fluidă, personalizată și inspirată. Fiecare vizită în universul Enzo Bertini este o invitație la descoperirea luxului accesibil, a designului inovator și a unei selecții care vorbește despre identitate și rafinament. Urmărește Enzo Bertini și pe rețelele de socializare pentru noutăți și oferte exclusive.

 

***

Despre companie

Brandul Enzo Bertini a luat naștere în anul 2008 și este parte din compania Benvenuti, care a fost înființată în anul 2004. În prezent, Benvenuti este unul dintre cei mai importanți retaileri de încălțăminte și marochinărie din Romania. Compania operează în prezent o rețea de 46 de magazine sub brandul Benvenuti si 9 magazine multibrand Enzo Bertini.

De-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, compania Benvenuti s-a implicat în multiple acțiuni sociale și a inițiat și derulat campanii de marketing care au constituit un adevărat pionierat în domeniul de activitate al companiei. Dintre acestea amintim: “Benvenuti îți deschide porțile Romei”, “Benvenuti te încalță cu un BMW SERIA 3” sau “Alege-ți perechea norocoasă”. 

Totodată, expansiunea și longevitatea companiei Benvenuti se datorează modului  extrem de serios și atent în care este înțeles actul vânzării, în totalitatea lui, atât în ceea ce privește calitatea produselor comercializate, cât și în ceea ce privește nivelul  serviciilor oferite de către întreg personalul companiei.



 

Comentarii