Bazandu-se pe o traditie de stil american nonconformist, campania reinvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor de lux si un spirit indraznet si vibrant.
Actorul sud-coreean aduce perspectiva sa rafinata in campania care reimagineaza cultura prep, prezentand in acelasi timp garderoba Tommy inspirata din traditie.
Tommy Hilfiger dezvaluie campania sa pentru toamna 2025, „The Hilfiger Racing Club”, cu participarea simbolului sud-coreean din lumea divertismentului, Jung Hae In. Actorul, care spune ca emotia curselor este o metafora pentru propria sa cariera, aduce carisma sa placuta si increderea sa discreta stilului american clasic.
„The Hilfiger Racing Club” este declaratia de stil globala a TOMMY HILFIGER, care imbina farmecul preppy al nostalgiei cluburilor de curse cu spiritul contemporan. Protagonistul campaniei, Jung Hae In, se alatura familiei internationale Tommy, in continua crestere, formata din artisti, influenceri si creatori de tendinte, care mentin brandul in centrul atentiei culturale.
Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru toti fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale marcii, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare.
„Intotdeauna mi-a placut faptul ca TOMMY HILFIGER reprezinta un stil clasic, dar plin de personalitate”, a declarat Jung Hae In. „Imi place cand stilul te surprinde, cand piesele familiare sunt transformate cu detalii neasteptate care le fac sa para complet noi. Aceasta campanie surprinde aceasta energie si este emotionant sa fac parte dintr-o poveste care celebreaza atat traditia, cat si reinventarea.”
Cu o energie indrazneata si o perspectiva moderna, Jung Hae In surprinde in aceasta campanie spiritul unui nou tip de stil prep. In sincronizare cu atmosfera „The Hilfiger Racing Club”, el se misca intr-o lume a vitezei si rafinamentului, in ritmul sau propriu. Cunoscut pentru perspectiva sa vibranta si stilul rafinat, actorul contrasteaza cu miscarea din jurul sau – calm, concentrat si increzator in conducerea propriei calatorii.
Pentru colectia de toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi.
For the Fall 2025 collection, TOMMY HILFIGER returns to its brand heart in New York City to find inspiration, reworking the codes of the city’s prep heritage through new takes on layering and texture-play. Jung Hae In reflecta spiritul colectiei intr-o garderoba care imbina rafinamentul cu farmecul relaxat. Camasile sunt reinterpretate in noi modele tartan, inclusiv intr-o nuanta calda de nisipiu si purtate sub o jacheta din piele de caprioara. Croiala este imbunatatita cu un palton lung din casmir bleumarin, in timp ce o vesta albastra din puf este purtata peste o camasa Oxford, alaturi de o cravata preppy, ca un omagiu adus traditiei universitare. Este o noua interpretare a garderobei moderne traditionale, care rastoarna traditiile stilului preppy cu radacini in New York prin twist-ul caracteristic Tommy.
„Reimaginarea stilului preppy a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o nota noua unui moment celebrat in calendarul social preppy.”
Campania marcheaza continuarea „You’re Invited, No RSVP Required” (Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii) – o noua declaratie de stil care inspira sezonurile viitoare si reimagineaza stilul preppy cu rebeliune, libertate si individualitate. A inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a plasat cu incredere numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1® pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei. Campania globala se bazeaza pe aceasta mostenire, aducand stilul preppy pe pista de curse cu povestea „The Hilfiger Racing Club”, avandu-i in rolurile principale pe actorul Nicholas Hoult si pe supermodelul si simbolul modei Claudia Schiffer.
Colectia de toamna 2025 este disponibila pe ro.tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER Romania in Bucuresti Mall - Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @holyhaein.
###
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Infiintat initial in New York City si impregnat de spiritul american, brandul se defineste prin ADN-ul sau rosu, alb si albastru, inradacinat in expresii vibrante, increzatoare si curajoase. Colectiile brandului celebreaza „Prep made Modern”, combinand clasicul atemporal cu o nota fresh. Tommy Hilfiger ofera calitate si valoare premium consumatorilor din intreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii si produse, inclusiv imbracaminte sport pentru barbati, femei si copii, denim, accesorii, incaltaminte si parfumuri.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024, cu o distributie larga in intreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referinta: tommy.com. Conectati-va cu TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube si LinkedIn.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Comentarii
Trimiteți un comentariu