Bergenbier S.A. lanseaza campania „Designed by Accident. Viata nu are buton de undo”

 



 O campanie pentru siguranta in trafic

Bucuresti, septembrie 2025 – Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lanseaza, in parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viata nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de alcool si de a responsabiliza participantii la trafic.

Campania se desfasoara atat in mediul digital, cat si fizic, si isi propune sa atraga atentia asupra riscurilor asociate consumului de alcool, in special in contextul sigurantei rutiere. In perioada 22 septembrie – 6 octombrie 2025, vizitatorii ParkLake Shopping Center vor putea explora o expozitie manifest ce ilustreaza vizual o parte dintre consecintele reale ale deciziilor luate in trafic, sub influenta alcoolului. Initiativa se adreseaza tuturor participantilor la trafic: pietoni, soferi, biciclisti, motociclisti si utilizatori de trotinete electrice.

In mediul digital, campania include o discutie ampla despre consumul excesiv, responsabilitate, dependenta, alternative viabile si conducere defensiva. Podcastul este moderat de Horia Sarghi (Zaiafet) si ii are ca invitati pe psihoterapeuta si scriitoarea Petronela RotarProf. Dr. Radu Tincu si pilotul de curse Dominic Marcu, ambasador Bergenbier Fara Alcool.

„Promovarea comportamentelor responsabile in toate aspectele vietii face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. In fiecare an, ne concentram eforturile pentru a dezvolta proiecte care pun accent pe siguranta in trafic si pe responsabilitatea individuala.
Campania Designed by Accident. Viata nu are buton de undo continua firesc aceste demersuri, fiind inca un pas prin care incurajam alegeri constiente si grija fata de cei din jur. Prin mesajul sau puternic, proiectul atrage atentia asupra consecintelor reale ale deciziilor impulsive si subliniaza importanta responsabilitatii in viata de zi cu zi. Pentru noi, fiecare alegere responsabila conteaza. Ne dorim sa inspiram oamenii sa ia decizii sigure, in mod constant, contribuind astfel la o societate mai atenta, mai empatica si mai sigura pentru toti,” a punctat Stefania Batrinca, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.

De-a lungul anilor, Bergenbier S.A. si-a mentinut angajamentul fata de responsabilitatea sociala si moderatia in consumul de alcool, dezvoltand un portofoliu de opt sortimente fara alcool.

Campania „Designed by Accident. Viata nu are buton de undo” este disponibila online pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., precum si pe canalul de YouTube Zaiafet.

„Atunci cand consumul nu mai aduce placere sau euforie, ci doar alina sevrajul si simptomatologia care survine in urma lipsei de consum, vorbim deja de chin, nu doar de dependenta. Este foarte multa suferinta fizica si psihologica. E nevoie de o intreaga retea de sprijin. De la terapie, la intalniri cu familia, la grupuri de suport, astfel incat persoana dependenta sa nu se simta singura,” a punctat, in cadrul discutiei, psihoterapeuta Petronela Rotar.

„Dependenta este o afectiune care depaseste sfera medicala pentru ca impactul pe care il are este unul social, economic, emotional si spiritual. Pacientul dependent este afectat pe toate planurile vietii lui. Si aceasta complexitate a fenomenului cred ca trebuie gestionata cu multa atentie in aceste echipe multidisciplinare, pentru ca nu putem rezolva doar medical problema,” a declarat Prof. Dr. Radu Tincu.

Ca o concluzie succinta, pilotul de curse Dominic Marcu puncteaza: „Niciun pahar nu merita o viata. Nu merita sa riscam viata noastra sau a altcuiva.”

Directia de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanti: oamenii, mediul si consumul responsabil de alcool, evidentiati in cadrul platformei www.prieteniresponsabili.ro.

 

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh 0.0, Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Franziskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Bergenbier, Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Despre ParkLake Shopping Center

ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care imbina intr-un mod armonios natura si shoppingul. Designul modern combina elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natura − Familie si ofera oportunitati excelente de petrecere a timpului liber in cadrul spatiilor de relaxare, de joaca, precum si locuri in care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrand. Proiectat dupa cele mai inalte standarde internationale, inconjurat de natura si situat in apropierea parcului Titan, ParkLake Shopping Center ofera cea mai buna selectie de branduri disponibile pe piata si servicii de inalta calitate intr-un mediu eco-friendly si o atmosfera incantatoare. Mai multe informatii despre ParkLake Shopping Center gasiti la: www.ParkLake.ro

Comentarii