The Body Shop prezintă trei variante de calendare de Crăciun “Sosirea schimbării” pentru 2023

 Primul Advent Calendar de la The Body Shop a fost conceput în Danemarca acum peste 15 ani. La acea vreme, erau foarte populare calendarele care marcau sosirea Crăciunului, pline cu dulciuri în ambalaj frumos colorat, cu care copiii numărau zilele până la Ajun. Dar nimeni nu se gândise la o variantă care să îi bucure pe cei mari.   

 


Proprietarul unui magazin The Body Shop a început să vândă produse cosmetice înfășurate în ambalaj de cadou și numerotate cu zilele Sosirii ca un cadou-surpriză. Astfel s-a născut primul Advent Calendar de înfrumusețare.

Ajungem în 2023, când Calendarele Advent de cosmetice au devenit unul dintre cele mai așteptate și vândute produse din catalogul lansărilor The Body Shop.

În acest an, The Body Shop oferă trei variante de Calendare Advent cu ilustrații pop up spectaculoase. Iubitorii de frumos și de bine vor descoperi câte un produs cosmetic excepțional în fiecare compartiment. Calendarele celebrează schimbările în bine din comunitățile partenerilor Fair Trade ale brandului, printr-o selecție generoasă de produse de origine naturală și curată. Atent alese, surprizele din calendar includ cele mai iubite produse create de artizanii care folosesc ingredientele iconice ale brandului.

Laura Keane, Director Global pentru dezvoltarea produselor de la The Body Shop spune:

“Calendarele Advent cosmetice sunt parte din sezonul Sărbătorilor la fel de mult ca băuturile calde cu aromă de Crăciun sau reclamele TV festive. Entuziasmul e justificat și suntem încântați să oferim trei variante de calendare cosmetice care să satisfacă toate gusturile și bugetele. Calendarele noastre sunt încărcate cu produse etice la prețuri etice.” 

Pentru voi și pentru cei dragi vouă, calendarele oferă momente zilnice de îngrijire și răsfăț. Fiecare produs a fost meșteșugit cu ingrediente organice, obținute prin muncă asiduă, pentru fiecare zi care ne aduce mai aproape de Crăciun.

Pentru comunități, calendarele Advent celebrează partenerii Fair Trade The Body Shop care au ajutat la crearea produselor. Toate cele trei variante sunt îmbogățite cu ingrediente sau ambalaje provenite de la partenerii noștri etici din întreaga lume, de la unt de shea din Ghana, până la ambalaje festive din Nepal. Programul CFT de pionierat al brandului susține fiecare artizan, fermier și producător implicat în crearea produselor The Body Shop, ajutând furnizorii să câștige teren în piață și, totodată investește în proiecte sociale și de mediu în comunități.

Pentru planetă, calendarele reduc impactul asupra mediului. Calendarele Advent au fost concepute cu grijă, să poată fi refolosite, utilizând materiale reciclate și reciclabile, acolo unde este posibil.

ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul Advent of Change găzduiește 24 de mostre delicioase, inclusiv geluri de duș, unt de corp, măști faciale și multe altele.

Fă-ți timp să te răsfeți de Sărbători cu crema de duș cu cocos și cu untul de corp cu avocado, îngrijește-te cu o mască de față cu vitamina E. Balsamul de mâini cu mango te va ajuta să-ți hrănești pielea în sezonul rece, când are cea mai mare nevoie.

BIG ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul The Big Advent of Change ascunde 25 de produse încântătoare, inclusiv câteva produse de top full-size, pentru ca tu să te îngrijești și să te răsfeți din plin în sezonul Sărbătorilor.

Relaxează-te cu creații divine de origine naturală ca șamponul purificator Tea Tree, rehidratează-ți pielea cu lapte de corp cu lapte de migdale și împrospătează-ți fața cu untul de curățare cu Floare de Colț și mușețel, unul dintre cele mai iubite produse ale noastre.

ULTIMATE ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul Ultimate Advent of Change se adresează celor care investesc timp într-o rutină de îngrijire complexă. Este dotat atât cu cele mai iubite produse ale noastre full-size, cât și cu produse de îngrijire premium, accesorii de înfrumusețare și tot ce ai nevoie pentru un răsfăț de lux în această iarnă.

Dezvăluie secretele unui Crăciun și mai frumos cu crema de zi cu Floare de Colț, untul de corp iconic cu Mango, șamponul cu banane cu parfum incredibil și atâtea altele.

Aceste produse sunt disponibile atât în magazinele The Body Shop din AFI Cotroceni și ParkLake, cât și online pe www.thebodyshop.ro.

 

Despre The Body Shop:

Fondat în 1976 în Brighton, Anglia, de către Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de înfrumusețare, certificat B Corp. The Body Shop face o diferență pozitivă în lume, oferind produse de îngrijire a pielii, îngrijire corporală, îngrijire a părului și machiaj de înaltă calitate, inspirate de natură, produse în mod etic și durabil. După ce a fost pionier în filozofia conform căreia afacerile pot fi o forță pozitivă, acest etos este în continuare forța motrică a brandului. The Body Shop operează aproximativ 2.500 de locații de vânzare în peste 80 de țări. The Body Shop face parte din Natura & Co Holding.

Despre IQ VERDE

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop în România, face parte din Cosmos Group și este condus de managerul Lefteris Koklas. 

Comentarii