Back to the Office: Unde Stilul Intalneste Functionalitatea

 


Pe masura ce lumea se adapteaza la un nou mod de lucru, unde biroul si intalnirile online se imbina perfect, un lucru ramane constant: nevoia de a arata cel mai bine fara a sacrifica timpul sau stilul. De aceea a fost conceputa solutia perfecta pentru garderoba ta.

Imagineaza-ti acele dimineti super matinale cand intarzii pentru o intalnire importanta, undeva in oras, sau momentul acela cand realizezi ca in 10 minute o sa inceapa conferinta online programata. Am fost cu totii acolo si, de aceea, am creat o solutie fashion care functioneaza la fel de bine ca si tine si munca pe care o depui la birou. 

Pentru ca este timpul sa oferi un upgrade outfit-ului de birou fara niciun efort din partea ta. Te invitam in magazinele TOMMY HILFIGER unde, in perioada 27 – 29 octombrie, daca achizitionezi o camasa si/sau o pereche de pantaloni office, primesti cadou o umbrela cool.

De ce o umbrela, te intrebi, asa e? Gandeste-te la urmatoarea situatie: te indrepti spre birou, si porti cea  mai buna tinuta, gata sa impresionezi in acea intalnire critica. Si apoi, incepe brusc ploaia, amenintand sa iti strice look-ul impecabil. Dar acest lucru nu are cum sa se intample atat timp cat ai cu tine eleganta umbrela TOMMY HILFIGER, primita cadou. Este accesoriul stylish, care te protejeaza de vremea rea, astfel incat outfit-ul ramane intact, indiferent de conditiile meteo.

Este vorba despre a oferi un refresh intregii experiente atunci cand alegi ce sa porti la birou. Camasa perfecta si pantalonii office sunt produsele cheie pe baza carora iti creezi look-ul. Totul la dunga, elegante si versatile, sunt item-uri cu ajutorul carora faci tranzitia cu usurinta intre a fi fizic la birou si intalnirile online. 

Este timpul sa fii o prezenta puternica in orice sala de intalniri intri, sa impresionezi in intalnirile virtuale si sa depasesti fara niciun efort granitele dintre birou si acasa. Fii gata sa cuceresti fiecare zi a saptamanii, prin stil si functionalitate.

Actualizeaza-ti garderoba pentru birou incepand de astazi, cu piesele atemporale TOMMY HILFIGER si poarta cu placere si folos umbrela pe care o primesti gratuit – pentru ca job-ul in sistem hibrid inseamna sa imbratisezi schimbarea cu stil.

Oferta este disponibila in toate magazinele TOMMY HILFIGER din Romania, din Bucuresti Mall-Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova, in perioada 27 – 29 Octombrie, in limita stocului disponibil.

# # #    

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

 

Comentarii