Avanpremieră - Waterdrop prezintă noua colecție de Advent Calendare 2023


Waterdrop, compania cunoscută pentru Microdrinks și pentru angajamentul său față de sustenabilitate, lansează campania de pre-sale pentru noua colecție de Advent Calendare. Colecția 2023 aduce o serie de surprize zilnice pentru a face așteptarea mai ușoară pentru toți cei nerăbdători.




Pe măsură ce zilele devin mai scurte, iar răcoarea toamnei își face simțită prezența, ne îndreptăm încet, dar sigur, către una dintre cele mai magice perioade ale anului. Cu această anticipare în minte, majoritatea persoanelor sunt în căutarea modalităților de a adăuga mai mult farmec și bucurie acestui sezon festiv. Achizițiile realizate în avans pot reduce considerabil stresul asociat cu aglomerația din magazine, cheltuielile impulsive și varietatea de opțiuni disponibile. O alternativă eficientă constă în achiziționarea cadourilor din timp, permițându-ne astfel să gestionăm mai bine bugetul și să evităm aglomerația specifică acestei perioade. Advent calendarele pot fi o alternativă potrivită pentru persoanele care au de achiziționat cadouri numeroase, întrucât pot fi împărțite ușor cu cei dragi.

Waterdrop aduce în acest an în atenția publicului două opțiuni de calendare Advent pentru a face așteptarea sărbătorilor de iarnă cu adevărat specială. Cele două modele sunt disponibile pentru precomandă și vor fi livrate la începutul lunii octombrie, astfel încât să puteți intra din timp în atmosfera sezonului festiv.

,,Întrucât misiunea noastră este orientată către sustenabilitate și protejarea mediului înconjurător, suntem bucuroși să lansăm și anul acesta calendarele Advent, care nu sunt doar o experiență plină de suspans, ci și una prietenoasă cu mediul. Versiunea mare a calendarului nu este un simplu instrument de numărătoare inversă până la Crăciun, ci poate fi reutilizată în moduri creative, precum  o cutie de cadou sau un spațiu de depozitare pentru diverse obiecte. Această abordare este o dovadă a angajamentului nostru de a crea produse care nu doar că aduc bucurie în viața consumatorilor, dar și susțin valorile noastre fundamentale - sustenabilitate și design la cele mai înalte standarde de calitate. Indiferent de calendarul ales, invităm consumatorii să se bucure de fiecare zi a sărbătorilor de iarnă cu multe surprize și un strop de magie adus în fiecare pahar sau sticlă reutilizabilă și să rămână hidratați pentru o stare de bine pe tot parcursul anului”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Calendarul Advent de dimensiuni mici ne îndeamnă la  cea mai aromată numărătoare inversă până la Crăciun. Sub cele 25 de ușițe se ascunde zilnic  o nouă surpriză aromată din gama Microdrinks, Microenergy sau Microlyte, pentru hidratare garantată în perioada sărbătorilor de sezon. Totodată, calendarul oferă ocazia de a degusta cele mai apreciate ediții limitate din 2023, aducând un strop de diversitate în fiecare zi din decembrie.

Pentru cei curioși, care nu vor să se limiteze la varianta compactă a calendarului advent, Waterdrop a creat calendarul Advent Premium. Acest calendar conține produse noi, designuri exclusive și Microdrinks în cele mai iubite arome din edițiile limitate, oferind 25 de motive de bucurie în fiecare zi de așteptare până la Crăciun. Mai mult decât atât, cutia de prezentare a calendarului mare poate fi reutilizată, pentru a putea păstra mult timp amintirea acestui sezon festiv.

De la micile surprize zilnice până la versatilitatea lor ca obiecte reutilizabile, calendarul Advent este o modalitate ideală de a sărbători sezonul festiv, transmițând ideea de bucurie zi de zi. Indiferent de forma pe care o adoptă, acesta ne amintește de importanța simplității, generozității și a spiritului sărbătorilor, fiind o tradiție care aduce împreună familii și comunități și ne amintește să punem accent pe ceea ce contează cu adevărat în această perioadă magică a anului.


###
 
Despre Waterdrop
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.
 
Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de z

Comentarii