Epilatul ca epilatul, dar ce facem dupa?


Off, o sa incep cu o povestire jenanta din copilaria mea... De fapt, eu una nu imi mai amintesc, insa sora mea mi-a povestit ca atunci cand eram foarte mica, ea avea obiceiul sa imi taie cu foarfeca parul de pe maini, ca sa creasca mai des. Ea fiind mai mare avea deja par pe maini, in timp ce al meu era practic inexistent si-si dorea sa avem amandoua la fel. (Sa nu o judecam prea tare totusi, avea in jur de 7-8 ani cand facea asta. 😊)

Asa ca nu stiu in ce masura trebuie sa ii "multumesc" ca am ales acum, ca adult, sa ma epilez si pe maini, pentru ca nu suport sa vad parul crescut. Pentru ca desi am norocul sa am pielea destul de inchisa la culoare, surpriza... parul este inchis la culoare si el si este vizibil!

Sa mai vorbesc despre durerea epilatului? Sincer, dupa mai bine de 10 ani in care m-am epilat cam o data la doua saptamani (si mai des pe timp de vara), nu pot sa zic ca mai simt durere, doar piscaturi. I-am zis sotului meu ca el cu siguranta nu ar rezista la un astfel de tratament. :)

Deci nu partea asta ma deranjeaza, si perioada de iritatie de dupa - cand timp de cateva ore bune imi apar mici pete rosii care se umfla si-mi fac pielea sensibila la atingere. Fara sa mai spun ca nici nu pot iesi din casa purtand maneca scurta in ziua respectiva, asa ca nu cumva sa indraznesc sa ma epilez daca am planuri de iesit!

Multa vreme nu m-am gandit ca ar putea exista o solutie la problema mea, am suferit in tacere (sau mai putin in tacere) si gata. Insa recent am descoperit gama de uleiuri dupa epilat de la Total Pro Beauty si m-am hotarat sa le incerc.

Pentru ca am o piele atat de sensibila - am decis sa aleg uleiul dupa epilat fara alergeni cu Aloe vera. De la prima folosire am observat o mare diferenta - efectul calmant care reduce roseata s-a facut simtit aproape instantaneu. In plus, lasa pielea extrem de catifelata si-mi place ca nu are o compozitie grasa, se absoarbe placut in piele.

L-am ales pentru ca am citit ca are aloe vera parfumat si o compozitie exclusiv vegetala, bogata  in ingrediente nesaponificabile pentru protectia si catifelarii epidermei. Si nu am fost dezamagita. Nu stiu daca dupa ce-l termin sa-l iau pe cel care incetineste cresterea parului sau sa raman la varianta testata deja, care merge la sigur. O sa ma mai gandesc pana atunci!

Intre timp, daca si voi aveti probleme cu pielea iritata dupa epilat - n-ar fi o idee rea sa cautati un ulei care sa se potriveasca corpului vostru. Efectele vor fi vizibile de la prima aplicare si o sa va intrebati ce a fost in mintea voastra de ati asteptat pana acum! 😊

Comentarii