Once a blogger - always a blogger


In 2013 am decis ca blogul meu nu-si mai are rostul. Asa ca l-am inchis, l-am "omorat". Dupa sase ani cu bune si cu rele, l-am ascuns in spatele setarilor de blogspot si am uitat de el.

Dar mi-am dat eu seama ca "once a blogger - always a blogger", iar uneori toate celelalte platforme online, desi utile si cu mult mai multa vizibilitate - nu-mi ofera deschiderea cu care ma obisnuisem aici.

Ma batea gandul de ceva nou, de un alt blog/site, ceva de la zero, pana mi-am dat seama ca momentan nu as avea timpul sa ma ocup de un astfel de proiect asa cum as vrea. Dar mi-e dor de scris. Nu-mi promit nici macar mie ca voi fi constanta, dar macar am un loc care ma asteapta cu bratele deschise.

Gata, "l-am sters de praf", ramane sa-l "reamenajez" putin cu prima ocazie. :)



Comentarii