Flashback


Flashback din ziua susţinerii disertaţiei, anul trecut. Lucram la prezentarea în PowerPoint, nu prea eram eu mulţumită, mi se părea că nu am timp, nu ştiam cu ce să mă îmbrac. Parcă mi-aş fi luat cămaşă, parcă nu... 

Emoţii? Da, erau şi ceva emoţii, până am ajuns pe acolo. Dar ne-am întâlnit cu toţii la facultate, am intrat în sală de parcă susţineam orice alt proiect din sesiune. Plus că le ştiam pe profesoarele din comisie încă din primii trei ani de facultate, erau printre cele mai ok. Am urmărit cu atenţie prezentările susţinute de vreo doi colegi. Erau şi câteva persoane necunoscute, printre care şi directoraşul companiei de apă din nu ştiu ce localitate pe lângă Bucureşti. Habar n-avea despre ce era vorba, lucrarea lui era clar era cumpărată sau făcută de vreun angajat. :)) 

Mai toţi am avut probleme cu PowerPoint-ul, pentru că nu ne-a trecut prin cap că pe calculatoarele de la facultate avem instalată o versiune mai veche şi evident că nu se deschideau... Noroc cu laptopul unei colege, unde rând pe rând ne-am convertit prezentările.

La un moment dat, după ce am terminat şi aşteptam să iasă restul colegilor (am fost spre sfârşit şi eram curioşi de note, normal), am decis să facem şi noi un gest frumos. Aşa că am făcut rapid o chetă şi am mers la o florărie să luăm nişte flori pentru profesoarele din comisie. Nişte buchete măricele, frumoase şi la un preţ bun, nu mai ţin minte cât. Le-am dat după ce au ieşit cu notele (să nu se considere că vrem în vreun fel să le influenţăm părerea) şi au fost chiar bucuroase, au zis că nu li s-a mai întâmplat să primească flori la examenul de disertaţie.  

Apoi am rămas în Jeg (da, pe atunci încă exista) şi-am sărbătorit că am scăpat şi de asta.

Comentarii