Decizii, decizii...

Nu-i niciodată uşor să iei o decizie. Mai ales atunci când nu te afectează doar pe tine. De ceva timp stăteam în cumpănă, pentru că mi se părea constant că lipseşte ceva. Sau că ceva nu e cum ar trebui să fie. Şi îmi place să cred că nu sunt tipul de persoană care se mulţumeşte cu ceva ce nu-i convine. Vreau să cred că pot să evoluez constant, atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional.

(Robert Bosch afirma că "Întotdeauna ar trebui să căutăm modalităţi de a îmbunătăţi situaţia existentă. Nimeni nu ar trebui să fie mulţumit cu ceea ce a realizat, ci ar trebui să încerce mereu să facă şi mai mult.")

Blogul nu-l ţin pentru a-mi pune frustrările sau sentimentele pe tavă, niciodată nu a avut scopul ăsta. Dar azi fac o excepţie. Într-o zi m-a izbit o replică din "Totul despre sex", spusă de Samantha: "I love you, but I love me more". Şi atunci am ştiut ce trebuie să fac. Am pus un punct, poate cel mai dificil de până acum. Înainte de el calea a fost presărată de virgule, de "dar dacă...", de răzgândiri şi întoarceri, până n-am mai avut cum să pun problema.

Aşa că de azi o iau de la capăt. Intuiţia îmi spune că decizia a fost corectă. Timpul îmi va confirma, cred eu. Nu-i niciodată uşor să iei o decizie.

Comentarii