Clementin a fost eliberat, eu am primit cărţi, toată lumea e fericită

În caz că vă întrebaţi, Clementin e un tânăr de 25 de ani care n-a citit în viaţa lui o carte. Aşa că un mim de la editura Nemira îl răpeşte şi îl forţează să citească dacă nu ghiceşte cartea care îi este mimată (povestea întreagă aici).

Dar eu, spre deosebire de Clementin, am ghicit două dintre cele cinci cărţi mimate, aşa că am primit două vouchere de câte 30 de lei pentru a face cumpărături de pe site-ul lor, plus o carte gratis. Aşa că aseară am mers frumuşel la librăria de pe Magheru şi mi-am luat mica avere. Pe măsură ce o să le citesc, rezumatele cărţilor o să le pun şi pe blogul Nemira, pentru reduceri la achiziţiile următoare. Dacă vă interesează, au o mulţime de oferte foarte avantajoase, plus o librărie mică şi cochetă pe bulevardul Magheru, deschisă şapte zile din şapte, până la ora 22.00.

Recunosc, am mai stagnat la capitolul lectură în ultima vreme, cartea "Moştenitoarea" scrisă de Julio Dinis aşteaptă răbdătoare la mine în geantă să-i mai arunc câte o privire. Dar cum sunt dornică să încep să descopăr mini-biblioteca de acasă, cred că o să mă pun mai serios pe citit (nu de alta, dar am încercat varianta cu cititul a două-trei cărţi în acelaşi timp şi nu prea-mi place).

Și cum am promis de o groază de vreme o poză și cu colega de apartament: iat-o!



Comentarii