Site de reduceri sau de... matrimoniale?


Recunosc că mă dau în vânt după reduceri. Am luat tot felul de cupoane de pe site-urile de reduceri, de la fotolii, şedinţe de epilat şi până la băuturi în diverse localuri.

Şi zilnic îmi rezerv măcar un 10 - 15 minute de navigat printre oferte, să văd ce mai e nou, ce mă tentează. Uneori am văzut eu că mai primesc emailuri de la site-urile respective, în care sunt anunţată că am nu ştiu câte mesaje necitite. Nu am fost niciodată curioasă să văd ce fel de mesaje sau de la cine, nici nu am aruncat o a doua privire pe email şi l-am şters.

Dar azi, întâmplător, am intrat în mesaje şi am văzut cam despre ce e vorba. Nici măcar nu am vreo poză de profil. Iată câteva dintre mesajele primite:

"helloooooo!!! ma-njuri daca-ti cer o adresa de messenger ?? acolo conditiile sunt cu mult mai decente,gresesc??!!"

"imi dai un id de mess ? Stiu ca poate pare prea brusc :d dar decat sa ma apuc sa insir o gramada de chestii care poate nu-s relevante si nu te intereseaza mai bine vorbim live"

"Buna , ce zici ne putem cunoaste ?! Am si eu poze sau web pe mess , vrei sa incercam acolo ?!"

" buna oana.....nu vreau sa iti comentez "poza",fac pariu ca au facut.o altii inaintea mea.......vreau doar sa te intreb daca de buna voie si nesilita de nimeni accepti sa ne...conversam?"

Bine, sunt şi vreo două - trei mesaje vulgare, pe alea nici nu mă mai complic să le pun la socoteala. :-j

De când un cont pe un site de reduceri e echivalentul unui strigăt disperat de a cunoaşte pe cineva??? Nu de alta, dar din câte ştiu eu, nu m-am înscris pe un site de matrimoniale. :))))

Comentarii

Trimiteți un comentariu