Momentul perfect al săptămânii

Fiecare dintre noi are un moment al săptămânii preferat. Nu cred că e lunea. :))) Studiile (nu am reţinut ce studii, probabil ale americanilor, ca de obicei) arată că vineri seara este momentul în care buna dispoziţie a oamenilor ajunge la cote maxime. Cu toţii se gândesc la weekend-ul care urmează, la planurile pe care le au sau la bucuria de a avea atâta timp liber. Şi probabil pentru cei mai mulţi momentul preferat al săptămânii e vineri.

În perioada în care am lucrat de noapte am fost tristă pentru că nu am mai putut să apreciez weekend-urile la adevărata lor valoare. Tura începea de duminică noapte, iar pe undeva pe vineri îmi dădeam seama că fie mai am puţin şi încep munca (atunci când eram liberă), fie că eu stau şi muncesc în timp ce aproape toată lumea se distrează. :))

Dar să revin la titlu: momentul perfect al săptămânii pentru mine este sâmbăta, undeva în jur de prânz, când mă trezesc şi ştiu că urmează să-mi savurez cafeaua, în timp ce lenevesc în faţa televizorului sau a laptop-ului. Dacă sunt acasă în Bucureşti, îmi place să pun cafeaua la făcut şi să-mi pregătesc ceva rapid pentru micul-dejun (a se citi pune în farfurie), atunci când nu intra în acţiune master chef-ul casei (a se citi soră-mea) să mă răsfeţe cu ceva bun (şi cel mai adesea şi light). Şi dacă nu sunt la Bucureşti, ci acasă la Văleni, cel mai adesea mama mă răsfaţă cu cafeaua la pat. Deci sunt tot în câştig.

Comentarii