Generaţia "Sunt prea tânăr să mă însor"



Generaţia născută la sfârşitul anilor '80 e astăzi în cea mai frumoasă perioadă a vieţii. La 23 - 24 de ani, cei mai mulţi tineri şi-au terminat studiile, şi-au găsit sau sunt în căutarea unui loc de muncă şi respiră uşuraţi după atâţia ani de jonglat între bani puţini, şcoală, dorinţa de distracţie şi dorinţa de a-şi găsi un loc de muncă bun.

Cu toţii simt că viaţa are multe de oferit şi că de-abia de acum se pot bucura cum se cuvine de un concediu, de un telefon mai scump, de o maşină sau mai ştiu eu ce. Iar atunci când merg pe acasă şi aud întrebarea "Tu când ai de gând să te însori/să te măriţi?" simt că au aterizat într-un film horror.

Fiori de teamă se ridică pe şira spinării la gândul căsătoriei: "Ceee?? Alte griji, alte responsabilităţi??? De-abia am scăpat de ele!!! Vreau să simt că trăiesc şi eu câţiva ani!!!"  (Bine, toate astea nu au de-a face cu partenerul/partenera de viaţă, de multe ori atunci când se primeşte această întrebare, tânărul din generaţia "Sunt prea tânăr să mă însor" nici măcar nu e cu cineva).

Respir uşurată că mai am măcar vreo doi ani măcar până când se trece la următoarea întrebare de pe listă: "Când faci şi tu un copil?"

Comentarii