Back

De ceva timp mă bate gândul să-mi scot blogul de la naftalină. Mai exact, de când m-am mutat şi am rămas fără net. Atunci când ştii că ai un lucru la îndemână, parcă nu te atrage. Dar când nu-l mai ai, atunci ţi-l doreşti mai mult. Până să mă mut la Bucureşti nu eram fan nuci sau prune, pentru că le găseam tot timpul în grădină. Acum... mi s-a făcut dor de blog.

Un rezumat al perioadei care a trecut? S-au întâmplat o groază. Am terminat şi masterul. Gata cu facultatea, cel puţin un an. Mai vedem apoi. Mi-am schimbat jobul. Din nou. A treia oară în mai puţin de doi ani. Am avut două perioade haotice, cu lucrat în două părţi în acelaşi timp, cu timp liber puţin spre deloc, cu sesiune/lucrare de disertaţie de pregătit, cu restanţe la somn, cu irascibilitate crescută, cu telefon stricat ( = pierdut toate numerele de telefon), cu telefon stricat din nou peste câteva luni (aceeaşi situaţie).

Sunt în continuare fan călătorii. Am reuşit să dau în aprilie o fugă până în Cluj, să-mi încarc bateriile. A fost superb, dar n-avea cum să fie altfel, ţinând cont de oamenii pe care îi ştiu acolo. Apoi o excursie de-o zi m-a făcut să revăd Braşovul, oraş care m-a cucerit încă de acum vreo trei ani(n-ar fi rău să mai reuşesc să dau o fugă pe acolo până începe toamna, vedem...). Recent am ajuns şi prin Buzău, unde deşi n-am vizitat nimic, m-am simţit foarte bine şi am fost integrată în familie din secunda 1 în care am ajuns acolo. Urmează un concediu (pe care eu zic că îl merit din plin) în Turcia, de unde o să mă întorc cu multe poze, bronzată, cu dulciuri pentru cei dragi şi sper că şi cu multe amintiri plăcute.

Şi m-am mutat. De data asta definitiv, după 5 ani de stat în cămin. E timpul pentru altceva.

Comentarii