Awesome blogger


Am primit iar un premiu de la fratiorul meu. Cu o mica leapsa.
Cu copy/paste de pe blogul lui, premiul arata cam asa: "El vine ca semn de apreciere, admiratie si respect pentru munca celui ce presteaza in lumea virtuala a bloggerilor."
Multumesc frumos, ma simt onorata. ;;)
Si are si urmatoarele intrebari:
1. Cand te-ai indragostit ultima oara?
Azi se fac sapte luni. :)
2. Care sunt sporturile tale preferate si pe care dintre ele le practici?
Inotul, snooker-ul si... cam atat. De practicat... inotul vara, si cate un joc de biliard din Paste in Craciun.
3. Cand ai spus ultima oara "te iubesc!" si cui?
Azi, cui merita.
4. Care este melodia pe care o canti sub dus?
Depinde ce am auzit in ziua respectiva, pentru ca ma trezesc ca fredonez ceva si apoi stau mult sa ma gandesc unde anume am auzit melodia.
5. Care este culoarea ta favorita?
Imi plac mai multe: mov, albastru, verde.
6. Este vreun lucru pe care ai vrea sa-l schimbi la tine? Daca da, care?
Eh, nu prea ma gandesc eu la lucruri de-astea imposibile. ;))
7. Care este partea ta preferata a zilei? De ce?
Dimineata, pentru ca o dorm. :D

Leapsa e deschisa oricui vrea sa o preia. :)

P.S. : In curand ma mut pe .ro, iar daca m-ati vizitat pe aici, m-as bucura foarte mult sa ma vizitati si pe http://oanapdrr.ro.

Comentarii