1 mai


Am fost şi eu una din miile de persoane care au luat cu asalt Vama în weekendul ce a trecut. Am plecat din Bucureşti cu o întârziere de vreo jumate de oră, am făcut o scurtă oprire în Constanţa ( unde ne-am plimbat pe la Cazino ), iar undeva după ora 18.00 am ajuns în cele din urmă în Vamă.
Nu aveam cazare, aşa că nimic mai simplu: stăm noaptea pe plajă. Ştiam că va fi frig, dar nici chiar atât de frig... Am avut noroc că am găsit un foc ce a ţinut toată noaptea şi lângă care ne-am cuibărit şi noi. Mai găsisem câteva focuri, dar nu prea inspirau încredere: unul era făcut din stuf, deci în nici 5 minute nu mai era mai nimic, iar celălalt avea ca sursă de existenţă mesele şi băncuţele din localurile din preajmă.
Am băut cafea mexicană ( nu v-o recomand ), am mâncat porumb fiert ( fără niciun gust), vată pe băţ şi mici. M-am întâlnit şi cu lume cunoscută, am fost prin Goblin şi Expirat, m-am plimbat prin apă în picioarele goale, am văzut răsăritul şi mai apoi am dormit pe plajă. Şi toate astea în vreo 36 de ore.
Voi ce aţi făcut de 1 mai?

Comentarii

  1. Eu am fost ceva mai dotat... cu cortul :D
    La Vadu, aproape 3 zile, offroad nevoit cu maşina, foc, cântat la chitară, plimbat cu picioarele goale pe plajă şi prin apă, bronzat, grătare, conserve, zacuscă, ţigări şi alcool :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu