"Toti fiii mei"




Trecuse ceva timp de cand nu am mai mers la teatru. Si a venit timpul sa rezolv aceasta problema. Sambata seara mi-am petrecut-o in TNB, vazand timp de mai bine de doua ore si jumatate piesa “Toti fiii mei”, scrisa de Arthur Miller.
Victor Rebengiuc joaca rolul unui bogat om de afaceri din anii ’50 din America, om care are cate ceva de ascuns. Pe baza disparitiei unuia din fiii sai si a faptului ca celalalt fiu vrea sa se insoare cu logodnica primului, aflam ca tatal a fost implicat intr-o poveste destul de urata, poveste in urma careia tatal logodnicei a intrat la inchisoare. Da, pare destul de complicat, dar de-a lungul piesei itele se descurca frumusel. Timpul trece repede daca va lasati captati de subiectul piesei si de interpretarea actorilor. : )

Intr-o alta ordine de idei, cine sunt “mergatorii la teatru”? De unde apar toate aceste persoane care seara de seara umplu salile de spectacol? Pana sa incep sa merg si eu din cand in cand la cate o piesa, imi faceam griji ca fenomenul de a merge la teatru e pe cale de disparitie. Dar nici pomeneala. Salile sunt aproape pline in fiecare seara. De la batrani pana la elevii de gimnaziu, locurile din TNB se umplu pentru cateva ore de evadare, evadare prin cultura.
Dar sa nu credeti ca sunt toti civilizati. La inceputul piesei cineva facea mare galagie ca i s-a ocupat locul, iar persoana a fost potolita de Victor Rebengiuc, care i-a sugerat ca alta data sa vina la timp daca vrea sa isi gaseasca locul.

Comentarii