Retrospectiva de weekend


Odată cu ultima zi de facultate a venit inevitabil şi sesiunea. Printre examene şi proiecte supraaglomerate, dar amânate în ultimul moment, mi-am găsit cumva timp să ies din casă şi să văd ce mai are Bucureştiul de oferit în weekend.
Oferta a fost variată: de la un târg de joburi de la care m-am ales cu plicuri de 3 în 1, acadele, pixuri şi chiar un carneţel ( dar nu un job ), la formidabilul hot-dog la 1 leu de la Ikea ( care a adus şi tava de brioşe a surorii mele, ce a şi fost inaugurată în următoarea zi ), până la festivalul de film B-EST, la care am văzut „Portretul luptătorului la tinereţe” şi „Un om singur”. Am văzut şi câţiva dintre actorii din filmul „Portretul luptătorului la tinereţe”, precum şi pe Dan Teodorescu, solistul trupei Taxi. Noaptea de sâmbătă a avut un final nu foarte fericit, ce s-a concretizat printr-o „plimbare” de la Romană până în Grozăveşti, pentru că ultimul metrou trecuse demult.
Duminică a adus o cafea băută cam pe fugă, o plimbare prin Tineretului ( de fapt, am stat la o terasă, nu ne-am plimbat prea mult ) cu Stres, o vizită la sora mea, ce a presupus două salate şi multe brioşe, şi jumătate din ultimul film de la B-EST, din care trebuie să recunosc că n-am înţeles mai nimic.

Comentarii