Mărţişoare, 10, parte de carte şi flori de iris, toate în aceeaşi zi


De 1 martie n-am început bine ziua. Am murdărit pătura cu fond de ten şi pantalonii cu rimel, eram în întârziere la facultate şi Cory mă aştepta deja la metrou.
Din fericire, lucrurile n-au continuat în acelaşi ritm. Am ieşit mai devreme de la ore, după ce mai întâi am luat un 10, împreună cu toată echipa cu care am lucrat duminică după-amiază la o temă, iar apoi am mers la conferinţele AdRev de la TNB (că tot veni vorba, ţin până vineri şi au mulţime de teme faine: digital şi viral în advertising, cultural marketing şi bad & spoof . Aţi pierdut însă retro & vintage advertising şi eco & social campaign).

Am stat doar la prima conferinţă, despre Vintage Advertising, prilej cu care am cîştigat o carte: „ Metode de publicitate testate” de John Caples, pe principiul că o întrebare proastă e doar o întrebare nepusă (am câştigat cărţi trei persoane care am pus întrebări).

Surpriza serii a fost însă faptul că am ajuns la concertul Iris de la TNB. Mai bine-zis, piesa de teatru Iris. Coregrafia a fost deosebita, dar şi biletul pe măsură. Luminile, dansul, actorii, versurile de pe fundal, scurtele pauze în versuri au meritat din plin. De concert nu mai vorbesc. E a doua oară când ajung la un concert Iris, dar presimt că nu e ultima. Îmi răsună şi acum în minte versurile:
“ Iar de noi nu vom mai fi
Vă veţi aminti
Că au fost odată
Iris.”
Toată ziua a fost presărată de momente plăcute în care am primit flori şi mărţisoare, chiar dacă nu foarte multe. Era să primesc şi o floare de iris de la Iris, dar n-am avut norocul ăsta. : )

Comentarii