Ce-am mai facut


Poate asteptati sa va povestesc cum a fost la petrecerea celor de la Advice. Ei bine, nu a fost nimic deosebit, la un moment dat a disparut toata bautura gratis, iar faptul ca nu stiam pe nimeni pe acolo nu a fost tocmai un plus. Mai devreme in aceeasi zi am vrut sa merg sa vad “Alice in Tara Minunilor”, proiectie gratuita sponsorizata de cei de la Redd’s, dar nu mai erau locuri. Cu coada intre picioare, am tras o fuga pana acasa la Valeni, l-am vazut pe fratiorul meu si i-am zis fata in fata “La multi ani”, am iesit pe un frig de credeam ca sunt in ianuarie, in niciun caz in martie, am mancat clatite si am baut muuuult suc. Stomacul meu a avut de suferit in noaptea aia si in ziua urmatoare, dar traiesc sa va povestesc.

Dar postarea asta are si un alt scop. Cu idea in minte de mai multa vreme si cu rugamintea insistenta de a-i aduce aparatul meu de fotografiat, sora mea si-a facut un blog culinar. Cu toate ca in cateva saptamani a scris cat am scris eu in jumatate de an, nu cred ca e tarziu sa ii urez bun-venit in blogosfera si cat mai multi cititori.
Si, doar asa ca sa va ofticati, vreau sa va spun ca eu savurez cam toate preparatele care apar acolo. Deja lumea prin camin ma intreaba de fiecare data ce am mai adus bun de la sora-mea. ; ))

Comentarii