Plimbare prin tara

Un concurs gasit pe net imi cere sa imi amintesc pe unde anume m-am plimbat eu prin Romania si unde mi-a placut cel mai mult.
Nu am vazut inca suficient de multe locuri din tara asta, dar ajung acolo. Pot sa bifez pe harta Timisoara, Sibiu, Cisnadie, Cisnadioara, Baile Herculane, Cluj, Costinesti, Mamaia, Campulung Moldovenesc, Iasi, Buzau, Calarasi, Urziceni, Curtea de Arges, Pitesti, Suceava, Tg. Jiu. Bucurestiul in care locuiesc de mai bine de doi ani nu prea se mai pune la calatorii.
Pe locul intai sta pentru mine Timisoara. Mi-a placut pentru ca pare un oras linistit, are un centru istoric superb si m-am simtit foarte bine toata perioada petrecuta acolo.

Articolul participa la concursul organizat de viajoa.ro cu premiu constand in 2 nopti de cazare la Pensiunea Roua de Munte din Herculane.

Comentarii

  1. la cisnadioara am fost si eu cu multi ani in urma. parca erau acolo ruinele unei cetati dacice pe un deal daca imi amintesc bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e. Sunt niste ruine pe muntele Magura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cica " nu pot sa spun ca m am plimbat foarte mult" , dar nu se mai termina lista cu orase unde ai fost :))
    Eu n am fost niciodata in Timisoara. Poate o sa ajung si eu candva acolo, chiar as vrea.
    In caz ca te ai inscris la concurs, bafta! Sper sa castigi concursul;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Era cât pe ce să vină și la Vâlcea, că tot trecea prin Iași...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu