Noapte alba la cinema

Ca urma Ziua Indragostitilor si pentru ca mi s-a spus in mod special ca astfel voi mai avea si eu ce scrie pe blog ( : )) ) am mers sambata seara in Liberty Center la o noapte alba a filmelor la Light Cinema.
De la 00.00 si pana la ceva peste ora 06.00 dimineata am stat la cinema si am avut de ales intre cateva succese la box-office ( “Avatar”, “Twilight”, “New Moon”), plus cateva filme mai putin cunoscute. Sistemul a fost simplu: in fiecare sala rula cate un film, aveai filmele si intervalul orar si mergeai de colo-colo dupa bunul tau plac. Astfel am vazut si eu “My Bloody Valentine” si “Avatar”, ambele 3D. Cu toate ca sunt multe efecte 3D in “Avatar”, ma asteptam la mai mult si mi s-a parut mult mai de impact sa te feresti de tarnacopul aruncat spre tine in “My Bloody Valentine” decat semintele copacului din “Avatar” care pluteau. Spre dimineata am vazut “Old dogs”, care, cu toate ca nu a fost cum ma asteptam (dupa titlu ma gandeam la vreo drama, vreo povestire de razboi etc), a fost o comedie care m-a facut sa rad cu lacrimi la ora 05.00 dimineata. Nu ma omor dupa John Travolta, insa Robin Williams este un actor care ma face oricand sa rad.
A fost bine ca McDonald’s-ul de acolo a fost deschis toata noaptea si chiar puteai intra la film cu produse cumparate din afara cinematografului. De fapt, ai fi putut intra si fara bilet la o adica, chiar nu au fost deloc stricti la intrare.
Undeva dupa ora 07.00 am ajuns la camin, dupa ce mai intai ne-am oprit la Unirii si am mancat gogosi de la Gogoasa Infuriata, la prima ora a diminetii.
Dupa un somn bun am vizitat Palatul Parlamentului, dar despre asta deja in alt post.

Comentarii