Mai culta cu 6 lei


De ani de zile imi doream si eu sa merg la o piesa de teatru. Nu doar teatru absurd sau pus in scena de studenti (interpretari la care am mai fost ici si colo), ci o piesa de teatru cu actori cunoscuti, sa simt atmosfera din teatru, sa vad decorurile, costumele si interpretarea propriu-zisa. Si am reusit. Am vazut aseara "Comedia norilor", adaptare dupa Aristofan. Se pare ca e una din cele mai longevive piese din istoria teatrului. Cu toate ca nu imi sunau
cunoscute decat vreo doua nume ale actorilor (Mircea Albulescu, Ileana Stana Ionescu, Alexandru Bindea), am vazut ca din vedere stiam mult mai multi din actorii de pe scena.
In Sala Mare a Teatrului National Bucuresti au fost aseara cateva sute de persoane care s-au gandit ca vineri seara e momentul perfect sa te cultivi putin, cei mai multi la categorii mai bune, dar au fost destui si la etajul doi, ca si mine.
Pentru 6 lei am stat si am urmarit o ora si 20 de minute de poveste, am admirat interpretarea si m-am gandit de ce oare nu am mers pana acum la o piesa de teatru.
Voi cand ati fost ultima oara la teatru?

Comentarii