Concert Morandi

Vreti sa ascultati o muzica buna? Vreti doua ore de atmosfera placuta si de relaxare? Vreti sa vedeti niste artisti adevarati? Atunci va rog, va implor, NU mergeti niciodata sa vedeti un concert Morandi.
Daca cineva m-ar fi intrebat ieri inainte de ora 18.00 ce regret cel mai mult in viata asta...nu as fi stiut ce sa raspund. Dar, gratie lui Moga si lui Randi (alaturi de nenumaratele alte persoane din formatie- sau, ma rog, vreo 10-12 persoane) am in sfarsit raspunsul la aceasta intrebare.
Incepuse promitator, un dj care stia ce face (DJ Stalin, daca am inteles bine numele lui), locuri bune, ceva atmosfera. Dar apoi s-a aglomerat, nu mai vedeam nimic de cei trei baieti care s-au bagat cu forta intr-un spatiu de o singura persoana si m-au facut sa ajung undeva intr-o margine. In plus, concertul pe care il asteptam de la 18.00 a inceput candva dupa 19.15.
Am zis concertul? Ups, am gresit, ala nu poate fi numit concert. Hai sa zic, Moga chiar are voce, dar Randi parea de-a dreptul speriat atunci cand era randul lui sa cante. Vocea chiar nu il tine. Deloc. Au interpretat numai piese cunoscute, dar cu greu puteai gasi vreo asemanare intre varianta live si cea de la televizor.
Mi-am dat si eu seama cu ocazia asta ca prefer un playback bine facut decat un live foarte prost.
Moga e putin mai inalt de un metru, dar nu pare complexat de asta. Poate si datorita faptului ca scena il face oricum mai inalt decat pe ceilalti. Au fost si vreo patru dansatoare, cu costume luate parca din Star Trek si cu foarte mult sclipici. Pustii de 14-15 ani venisera direct de la scoala (marturie statea o gramada mare de ghiozdane) si pareau sa ignore ca afara e frig pentru ca erau doar in tricouri. Inghesuiala, frig, muzica proasta.
Concluzia: Nu mai merg in viata mea la un astfel de concert!

Ah,da, si am uitat sa mentionez: toate astea le-am vazut vineri seara la Sun Plaza.

Comentarii