Concert la cinema

Am fost zilele trecute la cinema. Intamplator, fara sa fi cautat inainte filmul, distributia, cinematograful. S-a nimerit sa fim in fata cinematografului cu 15 minute inainte de film. Si am vazut un film de care nu mai auzisem, cu actori necunoscuti mie.
“Concertul” (“Le Concert”) e filmul care m-a facut sa ascult cu placere 119 minute de vorbit in limba rusa si in limba franceza. Si de parca asta n-ar fi de ajuns, filmul are si multa muzica de orchestra.
Regizorul Radu Mihaileanu a pus in scena o poveste cu stereotipurile clasice (tiganul bun la toate, evreul negustor) in care un dirijor ratat si cu fosta lui orchestra hotarasc sa pretinda ca sunt orchestra Bolshoi si sa sustina un mare concert la Paris. Incurcaturile sunt multe, timpul e putin, iar distractia e garantata. Va sfatuiesc sa-l vedeti daca aveti ocazia.

LE: Am vazut ca cei de la hotcity au o noua leapsa, dar dupa ce am scris despre filmul pe care l-am vazut eu de curand. Cu toate astea, cred ca subiectul se potriveste si va invit si pe voi sa scrieti cat mai repede despre un film pe care l-ati vazut la cinema si de ce v-a placut. Trimit leapsa catre toate fetele istete pe care le cunosc, cu rugamintea sa se grabeasca, miercuri e ultima zi a concursului.

Comentarii

  1. mai era un a si un h in orchestra aia...nu Bolsoi ci Balshoi...... pt mai multe detali http://www.cinemarx.ro/filme/Le-concert-Concertul-2349107.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca nota informativa: Am castigat una din invitatiile de la film, dar nu am reusit sa ajung... :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu