“Voi ce vreți să faceți înainte să muriți?”

“Voi ce vreți să faceți înainte să muriți?” –asta e intrebarea cu care isi termina Anca ultimul post pe blog.
Si m-a facut si pe mine sa ma gandesc mai bine la asta. Planurile mele imediate se refera doar la licenta, la master, la ce job sa-mi gasesc si unde o sa locuiesc anul viitor. De ceva vreme nu mi-am mai ingaduit sa privesc pe termen lung, in viitor.
Dar o sa-mi permit acum. In viata asta vreau sa vad cat mai multe locuri, sa invat cat mai multe lucruri. Vreau sa invat geografie traind-o, vreau sa descopar pas cu pas tari, culturi diferite. Sa ajung in Franta, sa ma plimb pe strazile Parisului, sa ajung in Egipt la piramide (da, stiu, cliseurile cunoscute : )) ). Vreau sa ajung si prin Germania, prin Elvetia, prin Spania, poate Portugalia. Vreau sa vad si eu portocalele in copaci, nu doar in magazin, vreau sa mananc ciudatenii de mancaruri. Mi-ar mai placea sa locuiesc un timp departe, sa traiesc in alta cultura, sa ma adaptez obiceiurilor si traditiilor locului.
Mi-ar placea sa organizez un eveniment cap-coada ( un festival, un spectacol etc), sa public o carte, sa am bucataria mea in care sa gatesc cu drag (as fi o buna bucatareasa, presimt eu :P), sa devin o soferita buna in trafic, nu doar posesoare de permis.
Cred ca pana sa mor vreau doar sa traiesc. Si sper sa reusesc sa fac asta cat mai bine.

Comentarii

  1. hmmm... ai o lista lunga... FOARTE lunga. d'aia fiecare o sa ajunga unde merita. daca in seara asta as canta in galeria Rapidului la miezul nopti pot sa mor. dar asta nu se va intampla... din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a surprins răspunsul tău atât de prompt și, totodată, m-a bucurat!:)
    Bine zis "Înainte să mor vreau doar să trăiesc". Sunt perfect de acord!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geo: Off, fratioare, stii ca nu imi place cand vorbesti asa. Meriti o bataie buna. O ai promisa de multa vreme si vad ca nu ma lasi deloc sa uit. :P

    Anca: Ma bucur ca te bucuri.
    P.S.: Am o surpriza pt tine, dar n-o sa ti-o spun nici in ruptul capului. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Să mă căsătoresc? (glumeesc, evident!!!)


    Offtopic: "oana paduraru: haaai,dudo,exista persoane care vor sa ne ia de neveste si vrei sa le lasam sa scape? ))) " O să o notez pe frigider :))))

    Offtopic2: Anca, până şi eu ştiu. :)

    Offtopic3: Alex către Şoseţel: "la popa la poartăm stă o mâţă moartă..." :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu