La inceput de an nou

Nu am mai scris nimic in ultima vreme. Nu stiu de ce, poate nu mai sunt suficient de motivata. Chiar citeam ieri undeva ca cele mai multe bloguri inceteaza sa mai existe dupa un an. Si cum de curand am facut si eu un an de cand am blog, presupun ca aproape ma incadrez in categoria asta.

A trecut un an de cand nu am mai scris ( pentru cunoscatori: “Pana la anu’ mai e muuult, mai e un an” : )) ). Nu am mai facut nimic foarte interesant, nu am mai descoperit nimic de facut in imediata apropiere.

Revelionul cred ca l-am serbat cu o zi intarziere. Dar a fost frumos atunci la miezul noptii, in Piata Constitutiei, ploaia se oprise de ceva timp, mii de oameni in jur, lumini, flacari si artificii sincronizate frumos cu muzica, o sticla de sampanie ( pe care uitam sa o deschid dupa ce am tinut-o mai bine de o ora in mana ) si persoane care conteaza.

Mi-e dor in schimb de putina agitatie, as vrea sa plec pe undeva. Dar pana atunci urmeaza o sesiune, cateva proiecte si cateva examene.

Daca o sa se intample ceva demn de scris, o sa aflati si de la mine, probabil cu intarziere (de-aia n-am stofa de jurnalist, nu ma omor dupa exclusivitate).

Comentarii

  1. Ih, i-auzi, c persoanele care contează. Mi-o iau în cap :)

    Şi da, o să pleci undeva în vacanţă. Răbdărică.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu