Am si eu un premiu. Si de luat, si de dat.


Am primit de curand un premiu. Unul virtual, dar foarte important, pentru ca vine de la Geo, fratiorul meu drag. Premiul asta se numeste “The Superior Scribbler Award” ( am gasit ca scribbler inseamna “scarta-scarta”, deci nu imi dau seama daca e de bine sau nu : )) ). L-am primit pentru ca: “ e surioara mea si mi-e dor de ea :-< ;”

Ce trebuie sa fac mai departe?
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blog-ul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blog-ul lui.


And the award goes to...

1. Dyna, pentru ca nu stie ce vrea, dar stie ce nu vrea.
2. Anca, pentru ca discutiile cu ea sunt intotdeauna o placere.
3. Cory, pentru ca o viata „fara sugar” nu se poate.
4. Robert, pentru ca e un stres.
5. si inapoi la Geo, pentru ca-mi este fratior si din cand in cand mai cade cate unul din pom.

P.S.: Daca sunteti curiosi sa vedeti de unde vine ideea initiala, intrati pe http://scholastic-scribe.blogspot.com/ si cititi.

Comentarii