duminică, 24 ianuarie 2010

Am si eu un premiu. Si de luat, si de dat.


Am primit de curand un premiu. Unul virtual, dar foarte important, pentru ca vine de la Geo, fratiorul meu drag. Premiul asta se numeste “The Superior Scribbler Award” ( am gasit ca scribbler inseamna “scarta-scarta”, deci nu imi dau seama daca e de bine sau nu : )) ). L-am primit pentru ca: “ e surioara mea si mi-e dor de ea :-< ;”

Ce trebuie sa fac mai departe?
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blog-ul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blog-ul lui.


And the award goes to...

1. Dyna, pentru ca nu stie ce vrea, dar stie ce nu vrea.
2. Anca, pentru ca discutiile cu ea sunt intotdeauna o placere.
3. Cory, pentru ca o viata „fara sugar” nu se poate.
4. Robert, pentru ca e un stres.
5. si inapoi la Geo, pentru ca-mi este fratior si din cand in cand mai cade cate unul din pom.

P.S.: Daca sunteti curiosi sa vedeti de unde vine ideea initiala, intrati pe http://scholastic-scribe.blogspot.com/ si cititi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu