Despre basme moderne

Candva, cand eram eu mica si nevinovata, credeam cu tot sufletul in relatiile la distanta. Candva, tot cand eram eu mica, aveam impresia ca l-am gasit pe Fat-Frumos la sute de km distanta de mine. Si nu conta, pentru ca eu credeam ca distanta nu conteaza in calea sentimentelor.
Dar nu mai sunt mica acum. Sau nu la fel de mica. Si stiu ca basmele din ziua de azi nu sunt la fel ca cele pe care le citeam eu. Si Fat-Frumos de atunci nu s-a transformat in balaur, poate doar in broasca.
Iar azi sunt fericita. Si poate n-as fi fost daca viata mea n-ar fi fost asa cum a fost. Daca n-as fi incercat si o relatie la distanta, poate n-as fi stiut ca pentru mine nu functioneaza. Poate n-as fi stiut ca vreau sa vad persoana iubita zilnic, sa ma tina de mana, sa se plictiseasca langa mine pentru ca imi ia mult timp pana ma pregatesc sa ies din casa. Poate n-as fi stiut ca imi place mai mult sa-l vad dimineata cand ma trezesc sau cand imi face cafeaua. Poate n-as fi stiut ca imi ia flori doar cand sunt cu el pentru ca lui nu ii place sa mearga cu flori in mana.
Si poate ca nu e asa pentru toata lumea. Pentru ca cele doua exceptii de relatii la distanta care functioneaza bine si pe care le stiu eu confirma regula. Poate ca pentru altii merge. Dar ce bine ca nu suntem toti la fel.
Ce bine ca am avut sansa sa vad, sa aflu ce mi se potriveste.
Ce bine ca cei de la hotcity mi-au dat ocazia sa-mi dau seama.

Comentarii

Trimiteți un comentariu