Bal FJSC-ist la Media Night

In sfarsit a venit momentul in care bobocii de la FJSC au aratat ce pot la concursul de miss si mister. Dupa mai bine de doua luni de facultate, ASJC-ul si diversi sponsori au organizat Media Night, un concept putin mai altfel decat traditionalul bal al bobocilor.
Probele pentru miss si mister au fost destul de amuzante. Cei 10 participanti si-au aratat creativitatea pe parcursul a vreo trei ore, timp in care au iesit in fata noastra in pijamale, au fost nevoiti sa faca o descriere a unui produs (intr-un mod neconventional), o relatare, o proba in care isi aratau talentul sau calitatile mai deosebite, s-au imbracat in haine de seara si au raspuns la intrebari de genul : "Ce-ar fi daca...?"
Au fost si oameni din presa si din PR, dar nu foarte cunoscuti. Am avut serioase lipsuri la capitolul profesori, unde in afara de doamna Coman si Antonio Momoc nu prea am vazut alte cadre didactice. La fel si la capitolul studentilor din ani mai mari. Evident ca cei mai multi au fost bobocii.
Trebuie sa recunosc ca am avut si eu preferatii mei: Mickishor si Alex, dar din pacate niciunul nu a castigat locul intai. Insa nimeni nu a pierdut, cu totii vor avea ocazia fie sa ajunga pe la televiziune, fie pe la radio, fie un weekend la munte, fie sa invete street dance sau salsa etc.
Fix la miezul noptii, organizatorii i-au adus lui Alex un tort (a implinit astazi 19 anisori) si i-am cantat cu totii "La multi ani". Ne-au cantat cei de la Suie Paparude, iar afterparty-ul a continuat undeva dupa ora 03.00.
Nu am inteles insa de ce s-a simtit nevoia introducerii unei licitatii pentru persoanele care au organizat. Probabil pentru a-i vedea pe cei din spatele culiselor, dar momentul nu a fost tocmai cel mai inspirat.
Concluzia mea: balul a fost unul reusit, iar participantii s-au descurcat foarte bine. Si cum pana la anul mai e mult, mai e un an, trebuie sa asteptam sa vedem cu ce se mai vine nou la urmatorul bal.

Comentarii