Clever is better sau despre branding personal

Vremea din ultimele zile nu prea m-a mai lăsat să ies din casă, aşa că a trebuit să găsesc diferite metode de a petrece timpul. Una dintre ele a fost să citesc (am început “Mândrie şi prejudecată” de Jane Austen şi voi reveni cu o părere despre roman după ce îl termin), iar o altă metodă a fost să pierd timpul pe net. Parcă nu se diferenţiază aşa mult de o zi obişnuită de vacanţă... doar că acum am stat mai mult timp pe fiecare activitate în parte.
Şi am citit câte ceva despre brandingul personal. Cosmin Alexandru spune despre brandingul personal că este alinierea, dezvoltarea şi comunicarea resurselor, competenţelor şi potenţialului unei persoane către un scop dat.
La Şcoala de Leadership de la Poiana Braşov am avut într-o zi o discuţie legată tot de acest subiect cu Andreea Ionescu, care ne-a pus să ne facem un sticker cu brandul nostru personal. Mi-am dat seama că mi-am schimbat puţin ideea de branding al meu. Dacă atunci mi-am ales ca slogan “Part of the world”, iată că o lună mai târziu mi-am găsit un altul: “Clever is better”.
Sper că nu e luat. Am dat un search pe google pentru că mi-era teamă că l-am auzit undeva şi mi l-am însuşit fără să-mi dau seama (chestie posibilă, aşa că dacă ştiţi să-l fi auzit undeva daţi-mi de ştire), dar nu l-am găsit. Bine, nici nu pot zice că am căutat foarte mult.
Până una-alta, clever is better. :D

Comentarii

  1. incep sa cred ca oamenii se afiseaza mai mult pe internet decat in viata de zi cu zi. am impresia uneori ca pe strada ne luam o masca, iar pe internet renuntam la masca.

    RăspundețiȘtergere
  2. exista la billa o marca numita clever :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, dar cu siguranta nu e "better"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu