Oamenii de la Leadership School

Cum am mai spus, la Leadership Summer School ne-au vorbit numai oameni unul şi unul.
Maia Morgenstern şi George Ivaşcu ne-au făcut să ne dăm seama că detaliile contează, că trebuie să fim foarte atenţi la ce se întâmplă în jurul nostru şi că în leadership este esenţial să joci puţin teatru.
Felicia Filip şi soţul acesteia (Cristian Mihăilescu) ne-au arătat că dacă ai talent şi ambiţie poţi face orice.
Niels Schnecker (Managing Senior Partner la Schnecker van WZK & Pearson) ne-a povestit cum poţi ajunge departe cu 100 de dolari în buzunar şi cu o tonă de curaj.
De la Marian Staş (Preşedinte Fundaţia Codecs pentru Leadership) am învăţat că nu trebuie să îţi fie niciodată teamă să o iei de la capăt, indiferent de vârstă.
De la Alex Găvan (explorator) am reţinut că nimic nu te poate împiedica să-ţi urmezi visul.
De la Mihai Drăgoi (Managing Partner, HR Dimensions) şi Daniel Bichiş (Trainer NLP, Competent Consulting) am aflat că mereu putem descoperi lucruri noi despre noi, indiferent cât de bine credem că ne cunoaştem.
Andreea Ionescu (Retail Marketing Manager, Sensiblu) ne-a învăţat câte ceva despre brandingul personal ( despre training a scris si Andreea Ionescu ) şi ne-a arătat cât de uşor putem transmite mesaje greşite celor din jur.
Nici ceilalţi traineri şi vorbitori nu s-au lăsat mai prejos şi am aflat şi de la ei o mulţime de lucruri noi.
Nota 10 o primesc si cei din Fundatia LEADERS, la care am putut apela de fiecare data cand am avut nevoie si care au facut tot ce au putut ca lucrurile sa iasa bine.
Trebuie să spun că am învăţat multe şi de la colegii mei. Am învăţat să ne ascultăm unul pe celălalt, să lucrăm în echipă, să ne ajutăm între noi şi am descoperit că depinzi mult de oamenii cu care lucrezi pentru a face lucrurile să funcţioneze.

Comentarii