Scriitori veniti la Muncel


În ultima zi din tabăra de la Muncel am avut parte de o dezbatere interesantă legată de rolul presei în promovarea scriitorilor.
Scriitorii Dan Lungu ( “Cum să uiţi o femeie”), Florin Lăzărescu (“Lampa cu căciulă”) şi Dan Teodorovici (“Celelalte poveşte de dragoste”) au venit pentru a purta o discuţie cu noi.
La prima întrebare adresată tinerilor ( Consideraţi că presa ar trebui să aibă vreun rol în promovarea scriitorilor?) m-am grăbit să îi asigur pe toţi cât de important este în general rolul mass-media în societate. Deh, defect profesional. ;))
Discuţia a luat apoi un alt sens şi am ajuns să discutăm despre numărul de volume pe care trebuie să le vândă un scriitor pentru a putea fi considerat de succes (la noi şi în afară), despre campaniile Adevărul şi Cotidianul, despre cine sunt cititorii în ziua de azi, despre faptul că nu mai avem timp să citim, moment în care Dan Lungu a afirmat: “ Dacă ar fi doar lipsa de timp, şomerii ar fi cei mai mari cititori”.
Florin Lăzărescu a adaptat la cărţi un drept fundamental al oamenilor: “Ai dreptul de a nu citi nimic, dar tot ce nu citeşti poate fi folosit împotriva ta”, iar concluzia dată de Dan Lungu a fost: “Aşadar vă dau un sfat- faceţi ce vreţi!”

Comentarii

  1. I envy you soooo much!!!



    (nu cred ca mai trebuie sa ma semnez :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca ceva: daca mi-as face si eu blog ar suna cam asa:
    titlu: ce s-a intamplat in data de 20.07.09 [de ex]
    continut : nimic interesant
    incheiere : voi? :))
    si uite asa ar fi in fiecare zi... :-<

    in concluzie ;)) ce bine de unii ca au ce povesti...si ca nu se leaga de frustrarile lor de zi cu zi! :* good job!

    [haha cred ca ar trebui totusi sa scriu poezii :)) ]

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, Oana, nu stai o clipa! Esti implicata in atatea activitati, proiecte.... Bravooo!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a plăcut poanta cu șomerii:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu