Cine a zis ca e rau sa fii microbist? :))

Ce poti face sambata seara? Diverse, dar daca ai un prieten foarte bun (rapidist) care ti-a promis ca te scoate la un meci, mergi. :D
Asa ca am mers la meciul Rapid-Otelul Galati si am vazut 4 goluri. :D
Rapidul imi era dator cu niste goluri de cand am mers in Cluj, ca sa vad meciul CFR Cluj-Rapid.
Atmosfera in Giulesti a fost mai mult decat ce ma asteptam. Mult mai mult. A inceput inca de cand intram pe stadion (am avut locuri la peluza), cand niste suporteri au fost draguti si ne-au lasat inainte ( "Hai,bah, sa lasam fetele sa treaca.") A continuat cu suporterii care au facut galerie tot meciul (am cantat si noi de-am ragusit) si a culminat prin frumosul joc pe care l-am vazut.
Nu credeam ca o sa zic vreodata ca mi-a placut un meci, dar uite ca o spun. A fost un meci de nota 10 cu o atmosfera de 10+.
Nu sunt rapidista(inca,probabil), dar incepe sa imi placa sa merg la meciuri.
Cand e urmatorul? :))

Comentarii