Revelion

Revelionul l-am făcut acasă anul ăsta. Şi nu pentru că n-am avut unde să mă duc, ci pentru că la mine s-a strâns lumea. Nu am fost mulţi. Câţiva prieteni apropiaţi. Am văzut artificii la miezul nopţii(am mers 20 de minute în frig pentru a ajunge la ele :)) ). Am băut şampanie, multe alte chestii, am dansat, în fine, tot ce se obişnuieşte la astfel de ocazii. :)
Şi s-a prelungit şi a doua zi, şi ceva dintr-a treia. Şi m-am simţit bine.
Singurul minus: a lipsit o persoană importantă pentru mine.ACEA persoană importantă. Dar asta e, împrejurările au fost de vină, nu noi. Am reuşit să vorbim totuşi la miezul nopţii. :D

Comentarii

  1. Nu-mi amintesc să fi vorbit cu tine la miezul nopții de revelion... Dubios...pentru că știu că eu sunt ACEA persoană importantă =))

    La mulți ani încă o dată pe anul ăsta și mult succes la facultate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Au lipsit doua persoane importante. Oricum, a fost un revelion fain :)

    RăspundețiȘtergere
  3. You lucky bastard! You have friends:(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu