Top 7 lucruri la birou care ţi se pare normale şi care-ţi vor lipsi dacă schimbi locul de muncă

În fix doi ani de când mă aflu în câmpul muncii, am schimbat trei posturi. Fiecare dintre ele cu puncte tari şi puncte slabe, evident. În afară de elementul uman care îţi va lipsi atunci când decizi că e timpul s-o iei din loc (am dat de câţiva colegi de treabă la toate cele trei locuri de muncă), sunt câteva chestii mărunte cu care te obişnuieşti, care ţi se par fireşti, dar cărora le simţi lipsa atunci când schimbi serviciul.

1. Cafeaua - la primul meu loc de muncă, cafeaua era gratuită. Mi s-a părut destul de greu să mă trezesc în postura de a-mi lua singură cafeaua, după ce mai bine de un an de zile mi se părea un drept al meu să beneficiez de ea.

2. Scaunul - nu mi-am dat seama cât este de important să ai un scaun confortabil decât atunci când am schimbat scaunul cu unul cu muuuult mai puţin confortabil la cel de-al doilea job. Mi se părea normal să am un scaun înalt, cu mânere, uşor de manevrat. Ei bine, greşit. Acum am din nou norocul să am un scaun bun la muncă, dar îl regret în continuare pe primul. Păcat că nu m-au lăsat să plec cu el. :))

3. Frigiderul - nu peste tot ai la dispoziţie un frigider în care să-ţi pui mâncarea. Dacă la primul loc de muncă aveam un frigider şi un cuptor cu microunde la dispoziţie, în al doilea m-am văzut brusc lipsită de aceste privilegii. Acum nu numai că le am înapoi, dar vin însoţite de o bucătărie modernă, cu vreo trei tipuri diferite de cafetieră, cu masă, scaune, veselă, maşină de spălat vase etc.

4. Dulăpiorul - mi-am dorit mereu dulăpiorul meu, în care să-mi pun toate lucrurile. Dacă la primul loc de muncă n-am avut norocul ăsta, iar la al doilea am fost nevoită să-l împart, acum sunt mândra posesoare a unuia numai al meu, sub cheie.

5. Toaleta - credeţi-mă, e esenţial să ai la dispoziţie o toaletă curată. Nu cred că are rost să intru în detalii.

6. Un calculator care să se mişte ok - nimic mai enervant decât un calculator care se mişcă în reluare sau care se blochează când ţi-e lumea mai dragă. Acum am noroc de un calculator destul de bun, mi-a făcut figuri doar de vreo două ori în aproape patru luni.

7. Salutul - un obicei la fosturile locuri de muncă era ca în general să-i saluţi doar pe cei pe care îi cunoşti sau cu care ai frecvent de-a face. Adeseori treceam pe lângă colegi pe holuri fără să schiţăm niciun gest. La actualul loc de muncă, toată lumea se salută cu toată lumea (bărbaţii sunt foarte politicoşi, ţin uşa deschisă femeilor şi tot felul de gesturi mărunte), iar lumea îşi vorbeşte cu "tu", fără să ţină cont de diferenţa de vârstă sau de funcţie.



Comentarii